۱۳۸۷ اسفند ۲۱, چهارشنبه

اوباما غیب می گوید!

سلام

آقای اوباما رییس جمهوری ایالات متحده و بابای جدید ملت، در سخنان اخیر خود از غیب خبری آورده اند که مرا بسیار خوش آمد و همچنین جواب صریحی داده اند بس امیدوار کننده.

ایشان غیب گفته اند که افغانستان از عراق پیچیده تر است. فلذا ما این عطیه بزرگ الهی (غیب گویی) را به ایشان و سایر دولتمردان و دولتزنان تبریک گفته، امیدواریم به غیب گویی های خود ادامه دهند و خداوند سایه وجود ایشان را از سر ما کم نکند.

این میان البته جواب صریحی هم به سؤالی داده اند که پس از دانستن آن از صمیم قلب دست به دعا برداشتم که «خدا پدرت را بیامرزد. خیال ما را راحت کردی.» ایشان در جواب سوال روزنامه (شاید هم هفته نامه) نیویورک تایمز که پرسیده آیا آمریکا در افغانستان در حال پیروزی است گفته اند: «نه»

ما بر این شجاعت ایشان و حرف رک و پوست کنده ای که زده است درود و دو صد درود می فرستیم و این عمل ایشان را تحسین می کنیم. فقط نمی دانیم چرا دلمان از زندگی در این مملکت و آینده آن چرکین و نگران شد.

یکی بیاید به اوباما صاحب بگوید که «پس در این مملکت چه غلطی دارید می کنید؟»

2 comments:

ناشناس گفت...

دوست عزیزم خودت یک وبلاگ بسیار زیبا داری اگر خواستی به من هم سر بزن تا تبادل لینک بکنیم قربانت

ناشناس گفت...

درود!

این جناب او با ما را شما دست کم نگیرید که بلایی است برای خودش. تنها غیب و راست گفتن اش را هنوز کشف کرده اید اگر منتظر بمانید مابقی شخصیت سراپا هنرش را هم کشف نموده از داشتن بابای ملتی به این نازنینی بر خویش خواهید بالید. و اما اینکه در این مملکت چه غلطی می نماید معماییست که جوابش را اگر بدین آسانی ها بدست بیاوریم که جالبیت زندگی از بین میرود. ما حدس می زنیم که اینان با قلبه نمودن خاک افغانستان با عمق شش و نیم کیلومتر مکعب در صدد کشف طلا می باشند. اگر طلا گیر نیامد در جاهای قلبه شده گندم میکارند آبی نشد للمی خو می شود.