۱۳۸۷ آذر ۱۸, دوشنبه

و مشکل همچنان ادامه دارد...

مشکل اینجانب هنوز ادامه دارد هرچند امروز توانستم صفحه وبلاگ را که تغییرات اساسی در آن وارد شده ببینم. اما مشکل این است که خواستم چند تغییر کوچک دیگر بیاورم. پس از انجام تغییرات و نمایش ذخیره آن توسط بلاگر، تغییرات جدید نشان داده نمی شود.
ابتدا فکر کردم مشکل از اینترنت اکسپلولر بنده است. اما هنگامی که با یک کمپیوتر دیگر که همان لحظه تازه ویندوز نصب کرده بود به وبلاگ خود سر زدم، دیدم که تغییرات کوچک جدید را نشان نمی دهد!!!
تنها جایی که می توانم تغییرات را ببینم بخش تغییر فونت و رنگ در قسمت Layout است. آن هم نه اینکه همان لحظه دیده شود. بلکه اول باید تغییرات را ذخیره کنم. سپس کلیک راست کرده و حالت Refresh را انتخاب کنم تا بتوانم تغییرات اعمال شده را ببینم.
اینکه این مشکل از کجاست، نمی دانم!

وبلاگ با طرح جدید قبل از اعمال تغییرات کوچک


بخش فونت و رنگ



دیدن تغییرات اعمال شده در بخش فونت و رنگ

3 comments:

symoniri گفت...

سلام.
ببینید، اول باید ببینیم چه تغییری می‌خواید ایجاد کنید. اون آیتم‌هایی که در بخش ویرایش می‌بینید حتما باید در کدهای پوسته تعریف بشن تا بتونید به راحتی تغییرشون بدید.

اما چیز دیگه‌ای هم هست، گاهی آی‌اس‌پ ها، محض لوس‌بازی در کش Cache دستکاری می‌کنن و شما نمی‌تونید تغییرات رو سریع ببینید. با یک اتصال اینترنت دیگه امتحان کنید.

اما اگر این‌ها نیست، لطف کنید برامون بنویسید ایراد رو تا در حد توان کمک‌تون کنیم. این آدرس‌ها blogger.fa یا symoniri روی جی‌میل.
موفق باشید.

symoniri گفت...

برای نوشتن هم از لایو رایتر استفاده کنید. Windows live writer

symoniri گفت...

این رو هم امتحان کن. برای فرار از کَشینگ، از نرم‌افزارهای عبور از تبخیر استفاده کن. مثل اولتراسرف یا فری‌گیت. من هم دو سال پیش همین مشکل رو داشتم و با این ابزارها نتیجه رو می‌دیدم.